Normal view MARC view ISBD view

Primjena sustava e-učenja u nastavnom okruženju / Suzana Tomaš ; Renata Marinković.

By: Tomaš, Suzana.
Contributor(s): Marinković, Renata [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 302-310 str.Other title: Application of E-learning System in Learning Environment [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | e-učenje, nastavno okruženje, sustav e-učenja hrv | e-learning, learning environment, system of e-learning eng In: Pedagogija i kultura (24-26.09.2012. ; Opatija, Hrvatska) Pedagogija i kultura, Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum str. 302-310Ljubetić, Maja ; Zrilić, SmiljanaSummary: U ovom radu bavili smo se istraživanjem o primjeni nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja. Oblikovanje sadržaja primjenjivih u nastavnom procesu i integralnom sustavu e-učenja uključuje sve razine obrazovanja, njene strategije, politike i praktiţnu provedbu. To se posebno odnosi na procese cjeloživotnog učenja kao i na učenje na daljinu. S obzirom da oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja ima temeljnu ulogu u kreiranju nastavnog procesa potrebno je ozbiljno primjenjivati teorije koje su već na međunarodnoj razini zacrtale razvoj obrazovnih kretanja. Uvažavajući teorijsku podlogu ove problematike obrađeni su empirijski pokazatelji ankete provedene u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži (CARNet). Polaznici tečajeva izjašnjavali su se o oblikovanju nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja. Rezultati pokazuju da je pitanje oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja sve prisutnije i prema mišljenju ispitanika bitno doprinose razvoju i kvaliteti nastavnog procesa.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Rad s konferencije Rad s konferencije Knjižnica FFZG
SNZ
Available zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr 1305188269
Total holds: 0

U ovom radu bavili smo se istraživanjem o primjeni nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja. Oblikovanje sadržaja primjenjivih u nastavnom procesu i integralnom sustavu e-učenja uključuje sve razine obrazovanja, njene strategije, politike i praktiţnu provedbu. To se posebno odnosi na procese cjeloživotnog učenja kao i na učenje na daljinu. S obzirom da oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja ima temeljnu ulogu u kreiranju nastavnog procesa potrebno je ozbiljno primjenjivati teorije koje su već na međunarodnoj razini zacrtale razvoj obrazovnih kretanja. Uvažavajući teorijsku podlogu ove problematike obrađeni su empirijski pokazatelji ankete provedene u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži (CARNet). Polaznici tečajeva izjašnjavali su se o oblikovanju nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja. Rezultati pokazuju da je pitanje oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja sve prisutnije i prema mišljenju ispitanika bitno doprinose razvoju i kvaliteti nastavnog procesa.

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//