Normal view MARC view ISBD view

Muzejsko-edukacijski projekti u nastavi Likovne umjetnosti / Alviž, Josipa ; Nestić, Jasmina.

By: Alviž, Josipa.
Contributor(s): Nestić, Jasmina [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 50 str.Other title: Museum-educational projects in the teaching of visual arts [Naslov na engleskom:].Subject(s): 6.05 | muzejsko-edukacijski projekti, radionička nastava, metodičke vježbe, nastava Likovne umjetnosti, Muzej za umjetnost i obrt (Zagreb), Odsjek za povijest umjetnosti (Zagreb) hrv | museum-educational project, workshop teaching, methodical exercises, visual arts education, Museum of Arts and Crafts (Zagreb), Department of Art History (Zagreb) eng In: VII. skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem (14. - 16. 11. 2012. ; Rijeka, Hrvatska) Partnerstvo. Knjiga sažetaka sa VII. skupa muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem str. 50Bede, Lana ; Margetić, MirjanaSummary: Obrazovna djelatnost muzeja u Hrvatskoj temelji se ponajprije na suradnji muzeja i obrazovno-odgojnih institucija. Prednosti učenja u muzeju, potvrđene u praksi, višestruko su istaknute i u dosadašnjoj stranoj i domaćoj literaturi. Unatoč tome, spomenuta suradnja u Hrvatskoj nije sustavno provedena na službenoj razini i prvenstveno ovisi o pojedinačnom angažmanu i dobroj volji odgojitelja, odnosno nastavnika. Izlaganjem se želi istaknuti nužnost sustavnoga povezivanja muzejskih i obrazovno-odgojnih institucija na primjeru srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost. Takav oblik suradnje podrazumijeva revidiranje Nastavnoga plana i programa pozivanjem na smjernice Nacionalnoga okvirnoga kurikuluma za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (2011.). Postojeći zapadnoeuropski modeli usklađivanja školskoga kurikuluma s muzejima i drugim kulturnim institucijama poticajan su primjer raznolikih mogućnosti ostvarivih i u domaćoj sredini. S njima su putem studijskoga programa upoznati i studenti nastavničkoga smjera diplomskoga studija Odsjeka za povijest umjetnosti u Zagrebu, budući srednjoškolski profesori Likovne umjetnosti i muzejski pedagozi, koji pokazuju sve veći interes za mogućnosti neformalnoga vanučioničkoga učenja u muzeju. Taj se interes ogleda u odabiru tema diplomskih radova, osmišljavanju muzejskih radionica, suradnji s muzejskim pedagozima i slično. Studentski radovi i aktivnosti bit će predstavljeni izlaganjem kao doprinos budućoj kvalitetnijoj i sustavnijoj povezanosti muzejskih i odgojno-obrazovnih ustanova.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Obrazovna djelatnost muzeja u Hrvatskoj temelji se ponajprije na suradnji muzeja i obrazovno-odgojnih institucija. Prednosti učenja u muzeju, potvrđene u praksi, višestruko su istaknute i u dosadašnjoj stranoj i domaćoj literaturi. Unatoč tome, spomenuta suradnja u Hrvatskoj nije sustavno provedena na službenoj razini i prvenstveno ovisi o pojedinačnom angažmanu i dobroj volji odgojitelja, odnosno nastavnika. Izlaganjem se želi istaknuti nužnost sustavnoga povezivanja muzejskih i obrazovno-odgojnih institucija na primjeru srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost. Takav oblik suradnje podrazumijeva revidiranje Nastavnoga plana i programa pozivanjem na smjernice Nacionalnoga okvirnoga kurikuluma za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (2011.). Postojeći zapadnoeuropski modeli usklađivanja školskoga kurikuluma s muzejima i drugim kulturnim institucijama poticajan su primjer raznolikih mogućnosti ostvarivih i u domaćoj sredini. S njima su putem studijskoga programa upoznati i studenti nastavničkoga smjera diplomskoga studija Odsjeka za povijest umjetnosti u Zagrebu, budući srednjoškolski profesori Likovne umjetnosti i muzejski pedagozi, koji pokazuju sve veći interes za mogućnosti neformalnoga vanučioničkoga učenja u muzeju. Taj se interes ogleda u odabiru tema diplomskih radova, osmišljavanju muzejskih radionica, suradnji s muzejskim pedagozima i slično. Studentski radovi i aktivnosti bit će predstavljeni izlaganjem kao doprinos budućoj kvalitetnijoj i sustavnijoj povezanosti muzejskih i odgojno-obrazovnih ustanova.

Projekt MZOS 130-1012654-1073

Projekt MZOS 130-1301080-1075

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//