Normal view MARC view ISBD view

Savremeni udžbenik prirode i društva u funkciji razvoja sposobnosti kreativnog mišljenja / Ante Kolak, Snežana Prtljaga ; Aleksandar Stojanović.

By: Kolak, Ante.
Contributor(s): Prtljaga, Snežana [aut] | Stojanović, Aleksandar [aut].
Material type: materialTypeLabelBookDescription: 435-446.Subject(s): udžbenik kreativno mišljenjeOnline resources: Click here to access online In: Pedagoška stvarnost, vol. 58, br. 3 / urednik Radovan Grandić Pedagoška stvarnost str. 435-446Summary: Udžbenik je toliko specifičan medij da, bez obzira na veliku konkurentnost novijih i sofisticiranijih izvora znanja, i dalje s lakoćom opstaje u nastavi. Postavke o didaktičkom oblikovanju udžbenika razvijaju se u skladu s didaktičkom teorijom i u saglasju su s ostvarenjem savremenih ciljeva vaspitanja i obrazovanja. Razvoj kreativnog mišljenja jedan je od bitnih ciljeva savremenog vaspitanja i obrazovanja, pa je ostvarenje ovog cilja pri dizajnu udžbenika polazište za empirijsku analizu u ovom radu. Jednu od odlika kvalitetno didaktički oblikovanog udžbenika čine zadaci koji razvijaju sposobnost kreativnog mišljenja. Stoga je i empirijski deo ovog rada usmeren na analizu upravo navedene odlike i to na primeru udžbenika prirode i društva - nastavnog predmeta koji je vrlo kompleksan i koji predstavlja podlogu za razvoj brojnih učeničkih znanja, sposobnosti i umeća važnih za život.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Članak Članak Knjižnica FFZG
SNZ
Available zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr 1305247923
Total holds: 0

Udžbenik je toliko specifičan medij da, bez obzira na veliku konkurentnost novijih i sofisticiranijih izvora znanja, i dalje s lakoćom opstaje u nastavi. Postavke o didaktičkom oblikovanju udžbenika razvijaju se u skladu s didaktičkom teorijom i u saglasju su s ostvarenjem savremenih ciljeva vaspitanja i obrazovanja. Razvoj kreativnog mišljenja jedan je od bitnih ciljeva savremenog vaspitanja i obrazovanja, pa je ostvarenje ovog cilja pri dizajnu udžbenika polazište za empirijsku analizu u ovom radu. Jednu od odlika kvalitetno didaktički oblikovanog udžbenika čine zadaci koji razvijaju sposobnost kreativnog mišljenja. Stoga je i empirijski deo ovog rada usmeren na analizu upravo navedene odlike i to na primeru udžbenika prirode i društva - nastavnog predmeta koji je vrlo kompleksan i koji predstavlja podlogu za razvoj brojnih učeničkih znanja, sposobnosti i umeća važnih za život.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha