Normal view MARC view ISBD view

Razvoj poduzetničke kompetencije / Neven Hrvatić.

By: Hrvatić, Neven.
Material type: TextTextOther title: Developing of entrepreneurial Competences.Subject(s): poduzetnička kompetencija, odgoj i obrazovanje za poduzetništvo, školski kurikulum hrv In: Želim li biti poduzetnik? Okrugli stol: Želim li biti poduzetnik?Zagreb, Hrvatska, 4. 10. 2013.Summary: Poduzetništvo ne možemo jednoznačno odrediti jer se odnosi na različite aktivnosti stvaranja vrijednosti uz primjenu analitičkog promišljanja, kreativnosti, inovativnosti, upornosti i odgovornosti, a može se razviti/razvijati u različitim, ne samo gospodarskim, kontekstima, ono je i novi način promišljanja, uočavanja mogućnosti i realizaciju novih vrijednosti, temeljem sposobnosti i motivacije pojedinca za samostalno (i/ili u timu), stvaranje. Odgoj i obrazovanje za poduzetništvo podrazumijeva široki spektar potrebnih znanja i sposobnosti za razvoj kulture kreativnosti, inovativnosti, kompetitivnosti, uz poticanje razvoja osobnosti i socijalnih odnosa, kao i promjene odgojno-obrazovnog sustava uz posljedice na svim segmentima: obrazovnim/nastavnim sadržajima, didaktičko- metodičkim odrednicama i evaluacijskim modelima. Sukonstrukcija školskog kurikuluma, u kontekstu razvoja poduzetničke kompetncije, odnosi se na kontinuirano, razvojno planiranje u kojem neposredno sudjeluju profesori, učenici, stručni suradnici (pedagozi, ravnatelji, roditelji i okružje), uz usmjerenost na postignuće (uspjeh), ustrajnost, kreativnost, razvoj sposobnosti donošenja odluka, uočavanja i procjene rizika, odnosu prema drugima (timskom radu), kroz usvajanje različitih interpersonalnih odnosa (suradnja, razmjena, sudjelovanje, vođenje, pregovaranje), razvijanje jezičnih sposobnosti (verbalna i neverbalna komunikacija, pismeno i usmeno izražavanje), razvijanje vizualnih sposobnosti (promatranje, opažanje), te razvijanje misaonih sposobnosti (analiziranje, interpretiranje, vrednovanje, iznošenje sudova, logičko zaključivanje, uspoređivanje).
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Poduzetništvo ne možemo jednoznačno odrediti jer se odnosi na različite aktivnosti stvaranja vrijednosti uz primjenu analitičkog promišljanja, kreativnosti, inovativnosti, upornosti i odgovornosti, a može se razviti/razvijati u različitim, ne samo gospodarskim, kontekstima, ono je i novi način promišljanja, uočavanja mogućnosti i realizaciju novih vrijednosti, temeljem sposobnosti i motivacije pojedinca za samostalno (i/ili u timu), stvaranje. Odgoj i obrazovanje za poduzetništvo podrazumijeva široki spektar potrebnih znanja i sposobnosti za razvoj kulture kreativnosti, inovativnosti, kompetitivnosti, uz poticanje razvoja osobnosti i socijalnih odnosa, kao i promjene odgojno-obrazovnog sustava uz posljedice na svim segmentima: obrazovnim/nastavnim sadržajima, didaktičko- metodičkim odrednicama i evaluacijskim modelima. Sukonstrukcija školskog kurikuluma, u kontekstu razvoja poduzetničke kompetncije, odnosi se na kontinuirano, razvojno planiranje u kojem neposredno sudjeluju profesori, učenici, stručni suradnici (pedagozi, ravnatelji, roditelji i okružje), uz usmjerenost na postignuće (uspjeh), ustrajnost, kreativnost, razvoj sposobnosti donošenja odluka, uočavanja i procjene rizika, odnosu prema drugima (timskom radu), kroz usvajanje različitih interpersonalnih odnosa (suradnja, razmjena, sudjelovanje, vođenje, pregovaranje), razvijanje jezičnih sposobnosti (verbalna i neverbalna komunikacija, pismeno i usmeno izražavanje), razvijanje vizualnih sposobnosti (promatranje, opažanje), te razvijanje misaonih sposobnosti (analiziranje, interpretiranje, vrednovanje, iznošenje sudova, logičko zaključivanje, uspoređivanje).

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//