Normal view MARC view ISBD view

Tehnologija i nastavni proces / Ante Kolak

By: Kolak, Ante.
Material type: TextTextDescription: 8-10 str.Other title: Technology and the teaching process.Subject(s): tehnologija, nastavni proces hrv In: Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu Str. 8-1020 (2009), 85-86(111-112)Summary: Autor je u ovom radu aktualizirao didaktiku medija. Daje smjernice za integraciju tehnologije u nastavni proces. Uvodni je dio ovoga rada autor posvetio terminološkim odrednicama i dilemama vezanim uz obrazovnu tehnologiju, nastavnu tehnologiju, i tehnologiju općenito. Autor preuzima klasifikaciju obrazovne tehnologije na tri razine: nisku, srednje složenu i visoku. U radu se ističe korelat između nastavne tehnologije i učenika s teškoćama pri usvajanju nastavnog gradiva. Izdvaja tri sastavnice umrežavanja nastavne tehnologije a načinu ustrojavanja nastave daje posebnu pozornost. Tako daje rastući niz za vrste nastave s obzirom na kriterij uporabe nastavnih pomagala u nastavi. Autor predstavlja rezultate istraživanja koji ukazuju na nespremnost učitelja za primjenu novih dostignuća obrazovne tehnologije. Kao izrazito bitnim izdvaja četiri osnovna načela pri ispravnom primjenjivanu nastavne tehnologije.. U vezi s postavljenim načelima predložena je i kontrolna lista za učitelje vezana uz izbor nastavne tehnologije.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Autor je u ovom radu aktualizirao didaktiku medija. Daje smjernice za integraciju tehnologije u nastavni proces. Uvodni je dio ovoga rada autor posvetio terminološkim odrednicama i dilemama vezanim uz obrazovnu tehnologiju, nastavnu tehnologiju, i tehnologiju općenito. Autor preuzima klasifikaciju obrazovne tehnologije na tri razine: nisku, srednje složenu i visoku. U radu se ističe korelat između nastavne tehnologije i učenika s teškoćama pri usvajanju nastavnog gradiva. Izdvaja tri sastavnice umrežavanja nastavne tehnologije a načinu ustrojavanja nastave daje posebnu pozornost. Tako daje rastući niz za vrste nastave s obzirom na kriterij uporabe nastavnih pomagala u nastavi. Autor predstavlja rezultate istraživanja koji ukazuju na nespremnost učitelja za primjenu novih dostignuća obrazovne tehnologije. Kao izrazito bitnim izdvaja četiri osnovna načela pri ispravnom primjenjivanu nastavne tehnologije.. U vezi s postavljenim načelima predložena je i kontrolna lista za učitelje vezana uz izbor nastavne tehnologije.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//