Normal view MARC view ISBD view

Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije / Ante Kolak

By: Kolak, Ante.
Material type: materialTypeLabelBookOther title: Students’ emotional responses related to the evaluation process.Subject(s): evaluacija, emocionalne reakcije učenika, nastava, emocije postignuća, akademske emocije hrv In: Education vision & challenge for future generation Skup: Education vision & challenge for future generationLjubljana, Slovenija, 28-29.11.2013Summary: Ovaj rad bavi se problematikom emocionalnih reakcija unutar školskog sustava. Nastavni proces je mjesto odvijanja mnogih događanja, koja uključuju uspjeh i neuspjeh, ugodu i neugodu, neočekivane rezultate i iznenadne događaje. Ta događanja predstavljaju moguće povode za pojavu raznih emocija koje mogu biti uzrok određenih ponašanjima. Emocije značajno utječu na učenje i poučavanje. Učenici su uspješniji u nastavnim aktivnostima u kojima osjećaju radost i ugodu za razliku od dosade. Unutar ovoga širokog područja autor se usmjerava isključivo na emocionalne reakcije učenika i to u području vezanim uz nastavne ishode naglašavajući kako emocije vezane uz nastavne aktivnosti čine zasebno područje. Dio rada usmjeren je na proces evaluacije učenika. Pregledom emocionalnih reakcija učenika u radu su posebno izdvojene one emocionalne reakcije učenika koje su značajne za proces evaluacije: stid, strah, trema, nezadovoljstvo, zavist, razočaranje, nada.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Ovaj rad bavi se problematikom emocionalnih reakcija unutar školskog sustava. Nastavni proces je mjesto odvijanja mnogih događanja, koja uključuju uspjeh i neuspjeh, ugodu i neugodu, neočekivane rezultate i iznenadne događaje. Ta događanja predstavljaju moguće povode za pojavu raznih emocija koje mogu biti uzrok određenih ponašanjima. Emocije značajno utječu na učenje i poučavanje. Učenici su uspješniji u nastavnim aktivnostima u kojima osjećaju radost i ugodu za razliku od dosade. Unutar ovoga širokog područja autor se usmjerava isključivo na emocionalne reakcije učenika i to u području vezanim uz nastavne ishode naglašavajući kako emocije vezane uz nastavne aktivnosti čine zasebno područje. Dio rada usmjeren je na proces evaluacije učenika. Pregledom emocionalnih reakcija učenika u radu su posebno izdvojene one emocionalne reakcije učenika koje su značajne za proces evaluacije: stid, strah, trema, nezadovoljstvo, zavist, razočaranje, nada.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha