Normal view MARC view ISBD view

Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher / Ivan Markić.

By: Markić, Ivan, pedagog.
Material type: ArticleArticleDescription: 246-249 str.Other title: Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.07 | nastavnik, nastava, ciljevi hrv | teacher, teaching, goals engOnline resources: Elektronička verzija In: Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja 63 (2014), 1−2 ; str. 246-249Summary: Cilj ove knjige, kako navode autori, jest osposobiti učitelje znanjem i alatima koje nude brojna teorijska i praktična istraživanja, a na temelju kojih se mogu mijenjati, unaprjeđivati i prilagođavati nastavna djelovanja s ciljem poboljšavanja učenikovih postignuća. Kako bi poslužio ostvarenju navedenoga cilja, sadržaj knjige obiluje promišljanjima nastavne prakse i nudi široku lepezu specifičnih postupaka refleksivnog praktičara oslanjajući se na pitanja o točno određenim dimenzijama učinkovita planiranja nastavnog procesa.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Cilj ove knjige, kako navode autori, jest osposobiti učitelje znanjem i alatima koje nude brojna teorijska i praktična istraživanja, a na temelju kojih se mogu mijenjati, unaprjeđivati i prilagođavati nastavna djelovanja s ciljem poboljšavanja učenikovih postignuća. Kako bi poslužio ostvarenju navedenoga cilja, sadržaj knjige obiluje promišljanjima nastavne prakse i nudi široku lepezu specifičnih postupaka refleksivnog praktičara oslanjajući se na pitanja o točno određenim dimenzijama učinkovita planiranja nastavnog procesa.

Projekt MZOS 130-1301761-1765

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//