Normal view MARC view ISBD view

Što odgoj jest iz pedagogijske teorijske perspektive / Palekčić marko.

By: Palekčić, Marko.
Material type: ArticleArticlePublisher: 2015Description: 14-14 str.Other title: What is edification from the pedagogical theoretical perspective? [Naslov na engleskom:].Subject(s): konstruktivizam | pedagogija | 5.07 In: Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse str. 14-14Summary: Pravo djece na odgoj pretpostavlja da znamo što odgoj jest. Samorazumljivost pojma odgoj na pragmatičkoj razini i iz perspektive drugih znanosti je evidentna. Što međutim odgoj jest na teorijskoj (pedagogijskoj) razini je predmet razmatranja ovog rada. To činimo u nekoliko koraka. Prvi korak uključuje objašnjenje razloga nedostatnosti razmatranja pojma odgoj na teorijskoj razini. U drugom koraku navodimo posljedice te nedostatnosti na primjeru dominacije pojmova i teorija iz drugih znanosti u pedagogiji. Treći korak sadrži razmatranje takozvanih prividnih dvojbi u praksi odgoja, a u četvrtom koraku na jednom primjeru pokazujemo što znači poimanje odgoja na teorijskoj razini za profesionalno razlikovno pedagoško djelovanje. Rad završavamo postavljanjem pitanja: Što znači pravo u odgoju, a što odgoj u pravu?
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Pravo djece na odgoj pretpostavlja da znamo što odgoj jest. Samorazumljivost pojma odgoj na pragmatičkoj razini i iz perspektive drugih znanosti je evidentna. Što međutim odgoj jest na teorijskoj (pedagogijskoj) razini je predmet razmatranja ovog rada. To činimo u nekoliko koraka. Prvi korak uključuje objašnjenje razloga nedostatnosti razmatranja pojma odgoj na teorijskoj razini. U drugom koraku navodimo posljedice te nedostatnosti na primjeru dominacije pojmova i teorija iz drugih znanosti u pedagogiji. Treći korak sadrži razmatranje takozvanih prividnih dvojbi u praksi odgoja, a u četvrtom koraku na jednom primjeru pokazujemo što znači poimanje odgoja na teorijskoj razini za profesionalno razlikovno pedagoško djelovanje. Rad završavamo postavljanjem pitanja: Što znači pravo u odgoju, a što odgoj u pravu?

Projekt MZOS projekt

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//