Normal view MARC view ISBD view

Sociolingvistički elementi u udžbenicima ruskog jezika kao bitan prediktor razvoja sociolingvističke kompetencije / Jajić Novogradec, Marina.

By: Jajić Novogradec, Marina.
Material type: ArticleArticlePublisher: 2015Description: 231-239 str.Other title: Sociolinguistic elements in Russian language textbooks predicting sociolinguistic competence development [Naslov na engleskom:].Subject(s): 6.03 | ruski kao strani jezik, sociolingvistički elementi, sociolingvistička kompetencija, udžbenik | Russian as a foreign language, sociolinguistic elements, sociolinguistic competence, coursebook In: Slavenska filologija. Prilozi jubileju prof. em. Milenka Popovića / ur. Željka Čelić, Tetyana Fuderer str. 231-239Summary: Sastavni dio svakog suvremenog udžbenika stranog jezika čini raspodjela jezičnoga materijala na niz jezičnih komunikacijskih segmenata uključenih u razvoj glavnih sastavnica komunikacijske kompetencije, raspodijeljenih prema ZEROJ-u (2005) na jezičnu, sociolingvističku i pragmatičku. U radu ćemo prikazati zastupljenost sociolingvističkih elemenata u udžbenicima ruskog kao stranog jezika namijenjenih korisnicima jezika na različitim stupnjevima učenja koji mogu doprinijeti njihovom boljem razvoju sociolingvističke kompetencije. Sociolingvistička kompetencija podrazumijeva sposobnost prihvatljive upotrebe jezika u društvu, a sociolingvistički elementi predstavljaju neizostavni konstrukt udžbenika stranih jezika. Korpus se sastojao od četiri udžbenika ruskog jezika u kojima su se promatrali dijalozi kao izvor sociolingvističkih elemenata neophodnih u stvarnim komunikacijskim obrascima u jeziku cilja.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Sastavni dio svakog suvremenog udžbenika stranog jezika čini raspodjela jezičnoga materijala na niz jezičnih komunikacijskih segmenata uključenih u razvoj glavnih sastavnica komunikacijske kompetencije, raspodijeljenih prema ZEROJ-u (2005) na jezičnu, sociolingvističku i pragmatičku. U radu ćemo prikazati zastupljenost sociolingvističkih elemenata u udžbenicima ruskog kao stranog jezika namijenjenih korisnicima jezika na različitim stupnjevima učenja koji mogu doprinijeti njihovom boljem razvoju sociolingvističke kompetencije. Sociolingvistička kompetencija podrazumijeva sposobnost prihvatljive upotrebe jezika u društvu, a sociolingvistički elementi predstavljaju neizostavni konstrukt udžbenika stranih jezika. Korpus se sastojao od četiri udžbenika ruskog jezika u kojima su se promatrali dijalozi kao izvor sociolingvističkih elemenata neophodnih u stvarnim komunikacijskim obrascima u jeziku cilja.

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//