Normal view MARC view ISBD view

Etnička distanca učenika osnovnih i srednjih škola u Vojvodini : idemo li u dobrom pravcu? / Vladimir Mihić, Marija Karan, Lana Surla, Suzana Varga, Željka Kamenov, Margareta Jelić, Aleksandra Huić.

By: Mihić, Vladimir.
Contributor(s): Karan, Marija [aut] | Surla, Lana [aut] | Varga, Suzana [aut] | Kamenov, Željka [aut] | Jelić, Margareta [aut] | Huić, Aleksandra [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 79-91 str.Other title: Ethnic distance of primary and secondary school pupils in Vojvodina - are we going in the right direction? [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.06 | etnička distanca, multikulturalizam, predrasude, sterotipi | ethnic distance, multiculturalism, prejudice, stereotypes In: Vrednosti, stavovi, uloge - transgeneracijska perspektiva 3 str. 79-91Abstract: Istraživanje se bavilo ispitivanjem izraženosti etničke distance mladih iz završnih razreda osnovne i sva četiri razreda srednjih škola u Vojvodini. Uzorak se sastojao od 804 učenika različite etničke pripadnosti u tri vojvođanske regije. Utvrđivana je etnička distanca prema Crnogorcima, Hrvatima, Romima, Albancima i Mađarima. Rezultati upućuju na umjerenu izraženost etničke distance, te na razlike s obzirom na spol i dob sudionika. Pokazuje se trend opadanja izraženosti ertničke distance prema skoro svim ispitivanim grupama.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Istraživanje se bavilo ispitivanjem izraženosti etničke distance mladih iz završnih razreda osnovne i sva četiri razreda srednjih škola u Vojvodini. Uzorak se sastojao od 804 učenika različite etničke pripadnosti u tri vojvođanske regije. Utvrđivana je etnička distanca prema Crnogorcima, Hrvatima, Romima, Albancima i Mađarima. Rezultati upućuju na umjerenu izraženost etničke distance, te na razlike s obzirom na spol i dob sudionika. Pokazuje se trend opadanja izraženosti ertničke distance prema skoro svim ispitivanim grupama.

Projekt MZOS projekt

srpski

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//