Normal view MARC view ISBD view

Knjižnična podrška studentskom učenju i istraživanju : ocjena kvalitete hrvatskih visokoškolskih knjižnica u postupku reakreditacije visokih učilišta / Aleksandra Pikić.

By: Pikić, Aleksandra.
Material type: ArticleArticlePublisher: 2016Description: str.Other title: Library support for student learning and research : quality score of Croatian academic libraries in the higher education institutions re-accreditation [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.04 | visokoškolske knjižnice ; vrednovanje ; reakreditacija visokih učilišta ; kvaliteta knjižnične usluge hrv | academic libraries, evaluation, re-accreditation of the higher education institutions, library service quality engOnline resources: Digitalna verzija. In: Libellarium : journal for the research of writing, books, and cultural heritage institutions 9(2016), 1Summary: Potpisivanjem Bolonjske deklaracije Republika Hrvatska se obavezala na kontinuirao praćenje kvalitete sustava za visoko obrazovanje, koje se u praksi između ostaloga odvija postupkom reakreditacije. Cilj ovog istraživanja je bio ispitati razinu uspješnosti hrvatskih visokoškolskih knjižnica pomoću analize ocjena knjižničnih resursa koje su dali članovi stručnih povjerenstava prvog ciklusa reakreditacije hrvatskih visokih učilišta. Istraživanje obuhvaća sva hrvatska visoka učilišta koja su prošla postupak reakreditacije od samog početka njezinog provođenja (akad. god. 2010./11.), pa do kraja 2015. U tom periodu kroz postupak je prošlo ukupno 129 visokih učilišta ili dijelova visokih učilišta. Rezultati su pokazali da su, ukupno gledajući, hrvatske visokoškolske knjižnice u prosjeku dobile ocjenu 3. Također se pokazalo da nema razlike u ocjeni knjižničnih resursa između sveučilišnih sastavnica te veleučilišta i visokih škola, zatim između javnih i privatnih visokih učilišta, te na koncu između glavnih sveučilišnih središta: Zagreba, Splita, Rijeke i Osijeka.
List(s) this item appears in: KMP - literatura - Uvod u kmp, metodologija
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Potpisivanjem Bolonjske deklaracije Republika Hrvatska se obavezala na kontinuirao praćenje kvalitete sustava za visoko obrazovanje, koje se u praksi između ostaloga odvija postupkom reakreditacije. Cilj ovog istraživanja je bio ispitati razinu uspješnosti hrvatskih visokoškolskih knjižnica pomoću analize ocjena knjižničnih resursa koje su dali članovi stručnih povjerenstava prvog ciklusa reakreditacije hrvatskih visokih učilišta. Istraživanje obuhvaća sva hrvatska visoka učilišta koja su prošla postupak reakreditacije od samog početka njezinog provođenja (akad. god. 2010./11.), pa do kraja 2015. U tom periodu kroz postupak je prošlo ukupno 129 visokih učilišta ili dijelova visokih učilišta. Rezultati su pokazali da su, ukupno gledajući, hrvatske visokoškolske knjižnice u prosjeku dobile ocjenu 3. Također se pokazalo da nema razlike u ocjeni knjižničnih resursa između sveučilišnih sastavnica te veleučilišta i visokih škola, zatim između javnih i privatnih visokih učilišta, te na koncu između glavnih sveučilišnih središta: Zagreba, Splita, Rijeke i Osijeka.

Projekt MZOS projekt

ENG

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//