Normal view MARC view ISBD view

Utjecaj multimedijskoga obrazovnog materijala na učenički uspjeh u osnovnoškolskom obrazovanju / Unić, Danijela ; Mikelić Preradović, Nives ; Boras, Damir.

By: Unić, Danijela.
Contributor(s): Mikelić Preradović, Nives [aut] | Boras, Damir [aut].
Material type: ArticleArticlePublisher: 2013Description: 732-742 str.Other title: Impact of multimedia educational material on student achievement in primary education [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.04 | multimedijski materijali, spoznajna teorija, multimedijska pismenost, testiranje, multimedijski računalni test | multimedia materials, cognitive theory, multimedia literacy, testing, multimedia literacy testOnline resources: Click here to access online In: Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij : zbornik referatov = Modern approaches to teaching coming generation = conference proceedings Mednarodna konferenca International Conference EDUvision (2013 ; Ljubljana) str. 732-742Summary: Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi koliki stupanj multimedijske i računalne pismenosti učenici dostignu kroz nastavu informatike tijekom primarnog obrazovanja. Ispitalo se utječu li faktor okoliša (kontrolirana školska sredina / vlastiti dom) i faktor učestalosti (koriste li cd uz svaku nastavnu jedinicu ili povremeno) na usvajanje znanja kod osnovnoškolaca. Analizom varijance ANOVA utvrđena je statistički značajna razlika među rezultatima postignutim u 3 grupe učenika (grupa 1 koristi multimedijski cd redovito na nastavi ; grupa 2 koristi multimedijski cd povremeno na nastavi ; grupa 3 koristi multimedijski cd povremeno na nastavi uz preporuku učitelja o dodatnom samostalnom korištenju kod kuće). Utvrđeno je da su rezultati učenika grupe 1 značajno bolji od ostalih dviju grupa. Dokazano je da postoji statistički značajna razlika u usvajanju znanja između djece koja multimedijski obrazovni cd koriste redovito u kontroliranom okruženju (neposredno nakon nastavnikove prezentacija sadržaja) te djece koja ga koriste samo povremeno u školi i/ili samostalno kod kuće.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi koliki stupanj multimedijske i računalne pismenosti učenici dostignu kroz nastavu informatike tijekom primarnog obrazovanja. Ispitalo se utječu li faktor okoliša (kontrolirana školska sredina / vlastiti dom) i faktor učestalosti (koriste li cd uz svaku nastavnu jedinicu ili povremeno) na usvajanje znanja kod osnovnoškolaca. Analizom varijance ANOVA utvrđena je statistički značajna razlika među rezultatima postignutim u 3 grupe učenika (grupa 1 koristi multimedijski cd redovito na nastavi ; grupa 2 koristi multimedijski cd povremeno na nastavi ; grupa 3 koristi multimedijski cd povremeno na nastavi uz preporuku učitelja o dodatnom samostalnom korištenju kod kuće). Utvrđeno je da su rezultati učenika grupe 1 značajno bolji od ostalih dviju grupa. Dokazano je da postoji statistički značajna razlika u usvajanju znanja između djece koja multimedijski obrazovni cd koriste redovito u kontroliranom okruženju (neposredno nakon nastavnikove prezentacija sadržaja) te djece koja ga koriste samo povremeno u školi i/ili samostalno kod kuće.

Projekt MZOS projekt

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//