Normal view MARC view ISBD view

Interkulturna homofobija: LGBTIQ (ne)vidljivost u odgojno-obrazovnom kontekstu / Marija Bartulović, Barbara Kušević

By: Bartulović, Marija.
Contributor(s): Kušević, Barbara [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 229-246 str.Other title: Intercultural homophobia: LGBT (in) visibility in the educational context.Subject(s): obrazovanje | seksualna različitost | homofobija | LGBTIQOnline resources: Elektronička verzija In: Pedagogijska istraživanja Vol. 11, No. 2 (2014), str. 229-246Summary: Tekst polazi od smještanja koncepta seksualne različitosti u širi kontekst interkulturnog obrazovanja, s naglaskom na važnosti povezivanja različitosti u obrazovanju s konceptom društvene pravde. Taj je cilj ukratko ilustriran u prikazu razvoja obrazovanja usmjerenog prema prepoznavanju i promoviranju različitosti kao bogatstva, čijim je diskurzivnim proširivanjem pitanje diskriminacije temeljem seksualnog i rodnog identiteta postalo neizbježan dio suvremenog kritičkog pedagogijskog diskursa. Posebna pažnja pritom je usmjerena na razvoj antidiskriminacijskog rječnika, odnosno koncepata u službi detekcije, analize i kritike opresivnih odgojno-obrazovnih praksi. Nakon pregleda mogućih određenja homofobije i njenog detaljnijeg problematiziranja kao oblika strukturne društvene nepravde, autorice se usmjeravaju na s njom povezane probleme učenika, nastavnika i roditelja koji svojim seksualnim i rodnim identitetima propituju heteronormativnost odgojno-obrazovnoga sustava, dok u završnome dijelu teksta daju prilog daljnjoj dekonstrukciji interkulturne homofobije u hrvatskim školama.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Članak u časopisu Članak u časopisu Knjižnica FFZG
SNZ
Available zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr 1305250122
Total holds: 0

Tekst polazi od smještanja koncepta seksualne različitosti u širi kontekst interkulturnog obrazovanja, s naglaskom na važnosti povezivanja različitosti u obrazovanju s konceptom društvene pravde. Taj je cilj ukratko ilustriran u prikazu razvoja obrazovanja usmjerenog prema prepoznavanju i promoviranju različitosti kao bogatstva, čijim je diskurzivnim proširivanjem pitanje diskriminacije temeljem seksualnog i rodnog identiteta postalo neizbježan dio suvremenog kritičkog pedagogijskog diskursa. Posebna pažnja pritom je usmjerena na razvoj antidiskriminacijskog rječnika, odnosno koncepata u službi detekcije, analize i kritike opresivnih odgojno-obrazovnih praksi. Nakon pregleda mogućih određenja homofobije i njenog detaljnijeg problematiziranja kao oblika strukturne društvene nepravde, autorice se usmjeravaju na s njom povezane probleme učenika, nastavnika i roditelja koji svojim seksualnim i rodnim identitetima propituju heteronormativnost odgojno-obrazovnoga sustava, dok u završnome dijelu teksta daju prilog daljnjoj dekonstrukciji interkulturne homofobije u hrvatskim školama.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//