Normal view MARC view ISBD view

Metode poučavanja stranoga jezika u postrevolucionarnom razdoblju i njihov doprinos suvremenoj nastavi ruskoga jezika / Jajić Novogradec, Marina.

By: Jajić Novogradec, Marina.
Material type: ArticleArticleDescription: 241-258 str.Other title: Methods of foreign language teaching in the postrevolutionary period and their contribution to the contemporary teaching of the Russian language [Naslov na engleskom:].Subject(s): 6.03 | metode, postrevolucionarno razdoblje, poučavanje stranoga jezika, ruski jezik | methods, the postrevolutionary period, foreign language teaching, the Russian language In: Kulturna povijest Oktobarske revolucije - sto godina kasnije str. 241-258Summary: Rad se bavi povijesnim prikazom različitih metoda poučavanja stranoga jezika, koje su obilježile postrevolucionarno razdoblje u Rusiji, od 1917. godine do kraja 90-ih godina 20. stoljeća. Ruska glotodidaktička literatura izdvaja četiri glavna lingvometodička pristupa (gramatičko orijentacijski, bihevioristički, komunikacijski i intenzivni) iz kojih su proizašle neke od metoda, poput gramatičko- prijevodne, direktne, mješovite ili kombinirane metode, audiolingvalne, audiovizualne, svjesnopraktične, sugestopedijske. U radu se daje pregled najznačajnijih metoda, koje su, posredno ili neposredno, ostavile određeni trag i na suvremenu nastavu ruskoga jezika.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Rad se bavi povijesnim prikazom različitih metoda poučavanja stranoga jezika, koje su obilježile postrevolucionarno razdoblje u Rusiji, od 1917. godine do kraja 90-ih godina 20. stoljeća. Ruska glotodidaktička literatura izdvaja četiri glavna lingvometodička pristupa (gramatičko orijentacijski, bihevioristički, komunikacijski i intenzivni) iz kojih su proizašle neke od metoda, poput gramatičko- prijevodne, direktne, mješovite ili kombinirane metode, audiolingvalne, audiovizualne, svjesnopraktične, sugestopedijske. U radu se daje pregled najznačajnijih metoda, koje su, posredno ili neposredno, ostavile određeni trag i na suvremenu nastavu ruskoga jezika.

Projekt MZOS projekt

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//