Normal view MARC view ISBD view

Ishodi učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti / Barbarić, Ana.

By: Barbarić, Ana.
Material type: ArticleArticleDescription: 12 str.Other title: Learning outcomes in the curriculum of literary-information literacy [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.04 | informacijsko društvo, školska knjižnica, informacijska pismenost, ishodi učenja | information society, school library, information literacy, learning outcomesOnline resources: Click here to access online In: Kurikulum knjižničnog odgoja i obrazovanja - put prema kritičkom mišljenju, znanju i osobnom razvoju Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske (29; 2017; Trogir) str. 12Summary: Polazište za raspravu o ishodima učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti ili samo informacijske pismenosti je prepoznavanje trendova koji utječu na sve aspekte obrazovnog procesa u informacijskom društvu 21. stoljeća. Globalizacija i utjecaj digitalnih tehnologija stvaraju donekle nesigurno okruženje u kojem školski knjižničar, u suradnji s učiteljima i nastavnicima, treba omogućiti učenicima stjecanje vještina za cjeloživotno učenje.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Polazište za raspravu o ishodima učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti ili samo informacijske pismenosti je prepoznavanje trendova koji utječu na sve aspekte obrazovnog procesa u informacijskom društvu 21. stoljeća. Globalizacija i utjecaj digitalnih tehnologija stvaraju donekle nesigurno okruženje u kojem školski knjižničar, u suradnji s učiteljima i nastavnicima, treba omogućiti učenicima stjecanje vještina za cjeloživotno učenje.

Projekt MZOS projekt

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//