Normal view MARC view ISBD view

Stav nastavnika prema korisnosti interneta za nastavni rad / Gordana Kuterovac Jagodić, Aleksandra Huić, Inja Erceg.

By: Kuterovac Jagodić, Gordana.
Contributor(s): Huić, Aleksandra [aut] | Erceg, Inja [aut].
Material type: ArticleArticleDescription: 194-194 str.Other title: Teachers' Attitude toward internet Use in classroom practice [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.06 | stav prema internetu ; nastavnička uvjerenja ; tehnologije u nastavi | attitude toward internet ; teachers' attitude ; modern technologies in classroom practice In: 26. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa str. 194-194Abstract: Suvremeni trendovi poučavanja sve više se okreću prema korištenju internetskih sadržaja kao podrške procesu učenja i poučavanja. Digitalne kompetencije među najvažnijim su generičkim vještinama 21. stoljeća, te se smatraju važnim dijelom pripreme učenika za stvarni život. Međutim, kvaliteta te pripremljenosti u najvećoj mjeri ovisi o pripremljenosti i stavovima samih nastavnika, te načinima njihovog korištenja tehnologija tijekom poučavanja. U literaturi posebnu pažnju dobiva nastavničko korištenje tzv. web 2.0 tehnologija koje omogućuju međusobnu interakciju korisnika i sučelja (npr. društvene mreže, YouTube i drugo). Cilj ovog istraživanja bio je ispitati u kojoj mjeri nastavnici koriste različite web 2.0 tehnologije u svojem radu s učenicima, te kakvi su njihovi stavovi prema korisnosti Interneta za nastavni rad. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 179nastavnica (58.2%) i nastavnika (41.8%) iz osnovnih (54, 7%) i srednjih (45.3%) škola. Ispitani su njihovi stavovi prema korisnosti Interneta za nastavni rad, koje aplikacije koriste u svojem nastavnom radu (bilo za poučavanje bilo za komunikaciju s učenicima), te su prikupljeni opći podaci o nastavnicima. Rezultati pokazuju kako je stav nastavnika prema korisnosti Interneta za nastavni rad umjereno pozitivan. Smatraju da korištenje Interneta olakšava samo poučavanje jer povećava interes kod učenika, te im pruža podršku u procesu učenja. Međutim, nisu sasvim sigurni u to odvraća li korištenje Interneta pažnju učenika na ne-nastavne sadržaje. Pozitivniji stav imaju nastavnici koji već koriste internetske aplikacije u nastavnom procesu, te koji više vremena dnevno provode na Internetu. U izlaganju su raspravljene praktične implikacije ovih nalaza za pružanje podrške nastavnicima u njihovom svakodnevnom radu.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Suvremeni trendovi poučavanja sve više se okreću prema korištenju internetskih sadržaja kao podrške procesu učenja i poučavanja. Digitalne kompetencije među najvažnijim su generičkim vještinama 21. stoljeća, te se smatraju važnim dijelom pripreme učenika za stvarni život. Međutim, kvaliteta te pripremljenosti u najvećoj mjeri ovisi o pripremljenosti i stavovima samih nastavnika, te načinima njihovog korištenja tehnologija tijekom poučavanja. U literaturi posebnu pažnju dobiva nastavničko korištenje tzv. web 2.0 tehnologija koje omogućuju međusobnu interakciju korisnika i sučelja (npr. društvene mreže, YouTube i drugo). Cilj ovog istraživanja bio je ispitati u kojoj mjeri nastavnici koriste različite web 2.0 tehnologije u svojem radu s učenicima, te kakvi su njihovi stavovi prema korisnosti Interneta za nastavni rad. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 179nastavnica (58.2%) i nastavnika (41.8%) iz osnovnih (54, 7%) i srednjih (45.3%) škola. Ispitani su njihovi stavovi prema korisnosti Interneta za nastavni rad, koje aplikacije koriste u svojem nastavnom radu (bilo za poučavanje bilo za komunikaciju s učenicima), te su prikupljeni opći podaci o nastavnicima. Rezultati pokazuju kako je stav nastavnika prema korisnosti Interneta za nastavni rad umjereno pozitivan. Smatraju da korištenje Interneta olakšava samo poučavanje jer povećava interes kod učenika, te im pruža podršku u procesu učenja. Međutim, nisu sasvim sigurni u to odvraća li korištenje Interneta pažnju učenika na ne-nastavne sadržaje. Pozitivniji stav imaju nastavnici koji već koriste internetske aplikacije u nastavnom procesu, te koji više vremena dnevno provode na Internetu. U izlaganju su raspravljene praktične implikacije ovih nalaza za pružanje podrške nastavnicima u njihovom svakodnevnom radu.

Projekt MZOS projekt

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//