Normal view MARC view ISBD view

Učinak čitanja naglas i u sebi na pamćenje / Vidović Zorić, Ana ; Pletikos Olof, Elenmari.

By: Vidović Zorić, Ana.
Contributor(s): Pletikos Olof, Elenmari [aut].
Material type: materialTypeLabelArticleDescription: 337-346.Other title: Effect of reading aloud and reading silently on memory [Naslov na engleskom:].Subject(s): 6.03 | čitanje naglas, čitanje u sebi, pamćenje | reading aloud, reading silently, memoryOnline resources: Click here to access online In: Jezik i njegovi učinci. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 4. do 6. svibnja 2017. godine u Rijeci str. 337-346Stolac, Diana ; Vlastelić, AnastazijaSummary: Cilj ovoga rada bio je ispitati hoće li pamćenje biti uspješnije nakon čitanja teksta u sebi ili nakon čitanja teksta naglas. U istraživanju je sudjelovalo 46 ispitanika, studenata Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, prosječne dobi 22, 6 godina. Njihov je zadatak bio pročitati jedan tekst naglas, a drugi tekst u sebi, te nakon čitanja odgovoriti na pitanja vezana uz sadržaj teksta. Usporedio se broj točnih i netočnih odgovora nakon čitanja obaju tekstova. Rezultati pokazuju da su ispitanici imali više točnih odgovora nakon čitanja teksta u sebi nego nakon čitanja na glas, a statistička analiza je pokazala da je razlika statistički značajna. Time je opovrgnuta postavljena hipoteza da će se više informacija upamtiti nakon čitanja naglas nego nakon čitanja u sebi.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Cilj ovoga rada bio je ispitati hoće li pamćenje biti uspješnije nakon čitanja teksta u sebi ili nakon čitanja teksta naglas. U istraživanju je sudjelovalo 46 ispitanika, studenata Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, prosječne dobi 22, 6 godina. Njihov je zadatak bio pročitati jedan tekst naglas, a drugi tekst u sebi, te nakon čitanja odgovoriti na pitanja vezana uz sadržaj teksta. Usporedio se broj točnih i netočnih odgovora nakon čitanja obaju tekstova. Rezultati pokazuju da su ispitanici imali više točnih odgovora nakon čitanja teksta u sebi nego nakon čitanja na glas, a statistička analiza je pokazala da je razlika statistički značajna. Time je opovrgnuta postavljena hipoteza da će se više informacija upamtiti nakon čitanja naglas nego nakon čitanja u sebi.

Projekt MZOS projekt

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha