Normal view MARC view ISBD view

Pronalaženje i vrednovanje znanstvenih informacija u školskim knjižnicama / Ivana Hebrang Grgić.

By: Hebrang Grgić, Ivana.
Material type: ArticleArticleDescription: 37-47 str.Other title: Searching and evaluating scientific information in school libraries [Naslov na engleskom:].Subject(s): 5.04 | Znanstvene informacije, otvoreni pristup, predatorski časopisi, školska knjižica, informacijska pismenost | Scientific information, scientific journals, open access, school library, information literacyOnline resources: Elektronička verzija In: Proljetna škola školskih knjižničara (30 ; 2018 ; Baška) XXX. Proljetna škola školskih knjižničara : tradicija i suvremenost u radu školskog knjižničara str. 37- 47Summary: Korisnici školskih knjižnica, bez obzira radi li se o učenicima, nastavnicima ili stručnim suradnicima, za svoj rad i obrazovanje često trebaju znanstvene informacije. One se najčešće objavljuju u znanstvenim časopisima koji su zbog visokih cijena nerijetko teško dostupni. Zbog toga školski knjižničari, kako bi zadovoljili informacijske potrebe svojih korisnika, koriste informacije koje su objavljene u otvorenome pristupu, tj. besplatno su dostupne na internetu. Pri tome moraju koristiti vještine informacijske pismenosti kako bi informacije pronašli, ali i provjerili njihovu kvalitetu prije nego što ih daju korisnicima. Postoje brojni strani časopisi upitne kvalitete, tzv. predatorski časopisi pa je potrebno poznavati kriterije za otkrivanje takvih časopisa. Školska knjižnica mora svojim korisnicima pomoći da nauče kako pronaći znanstvene informacije, kako ih vrednovati i ispravno koristiti.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Korisnici školskih knjižnica, bez obzira radi li se o učenicima, nastavnicima ili stručnim suradnicima, za svoj rad i obrazovanje često trebaju znanstvene informacije. One se najčešće objavljuju u znanstvenim časopisima koji su zbog visokih cijena nerijetko teško dostupni. Zbog toga školski knjižničari, kako bi zadovoljili informacijske potrebe svojih korisnika, koriste informacije koje su objavljene u otvorenome pristupu, tj. besplatno su dostupne na internetu. Pri tome moraju koristiti vještine informacijske pismenosti kako bi informacije pronašli, ali i provjerili njihovu kvalitetu prije nego što ih daju korisnicima. Postoje brojni strani časopisi upitne kvalitete, tzv. predatorski časopisi pa je potrebno poznavati kriterije za otkrivanje takvih časopisa. Školska knjižnica mora svojim korisnicima pomoći da nauče kako pronaći znanstvene informacije, kako ih vrednovati i ispravno koristiti.

Projekt MZOS projekt

HRV

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//