Normal view MARC view ISBD view

Kazalište na samrti / Jean-Luc Jeener ; priredio Leo Rafolt ; s francuskoga preveo Yves-Alexandre Tripković.

By: Jeener, Jean-Luc [aut].
Contributor(s): Rafolt, Leo [com] | Tripković, Yves-Alexandre [trl].
Material type: TextTextSeries: Biblioteka Hic et nunc ; knj. 3.Publisher: Zagreb : Matica hrvatska, 2019Description: 149 str. ; 21 cm.ISBN: 9789533411637 :.Uniform titles: Pour en finir avec le théâtre [hrv. prijevod] Subject(s): Francusko kazalište -- Povijest -- 20. st | Francusko kazalište -- 21. st | Kazalište i država -- Francuska -- 20. st | Kazalište i država -- Francuska -- 21. st | teatrološke studijeSummary: Jean-Luc Jeener u knjizi Kazalište na samrti ide »protiv struje« i ispisuje strastvenu apologiju kazališta utjelovljenja, kazališta u čijem se središtu nalazi cjeloviti čovjek i koje predstavlja vjeran odraz naše humanosti. Jeener pokazuje da je takva koncepcija kazališta danas ugrožena jer ju je dio redatelja i kritičara spreman žrtvovati za volju popularnih zabavljačkih formi ili neskrivenih ideoloških projekata. U tome je smislu njegova knjiga pledoaje za teatar koji kod gledatelja potiče identifikaciju te, u najboljim europskim tradicijama, počiva na glumcu i dramskoj riječi.
List(s) this item appears in: Komparativna_prinove_2020 | kroatistika - prinove 2020.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Knjiga Knjiga Knjižnica FFZG
4. kat, komparativna književnost
Komparativna književnost EC15.1 JEE K (Browse shelf) Available 1305265098
Knjiga Knjiga Knjižnica FFZG
3. kat, slavenska filologija
Kroatistika D05.22 JEE k (Browse shelf) Available 1305266324
Total holds: 0

Prijevod djela: Pour en finir avec le théâtre.

Bilješke uz tekst.

Jean-Luc Jeener u knjizi Kazalište na samrti ide »protiv struje« i ispisuje strastvenu apologiju kazališta utjelovljenja, kazališta u čijem se središtu nalazi cjeloviti čovjek i koje predstavlja vjeran odraz naše humanosti.

Jeener pokazuje da je takva koncepcija kazališta danas ugrožena jer ju je dio redatelja i kritičara spreman žrtvovati za volju popularnih zabavljačkih formi ili neskrivenih ideoloških projekata. U tome je smislu njegova knjiga pledoaje za teatar koji kod gledatelja potiče identifikaciju te, u najboljim europskim tradicijama, počiva na glumcu i dramskoj riječi.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//